اینترنت

دانلود . ترفند . کلیپ . برنامه مبایل . بازی . هک . برنامه نویسی .

اینترنت

دانلود . ترفند . کلیپ . برنامه مبایل . بازی . هک . برنامه نویسی .

سر کاری

اس ام اس های سرکاری


این اس م اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون
اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش
.
.
.
.
.
.
.
.
پشت سرتو بپا
.
.
.
.
.
.
.
.
کسی نیست داری می خونی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
خوب خدا را شکر کسی نیست ببینه سرکاری!

*******

می خوام بکشمت صاف وایستا!
.
.
.
.
داره تموم می شه
.
.
.
.
.

( @ . . @)

(--)

خوشکل شد مگه نه؟

*******

دوست دارم با تو بخوابم
من و تو تنها با هم
من بی تو خوابم نمی بره
با شلوار خوابم نمی بره
کجایی زیرشلواری من

*******

آسمان را می خواهم برای عبور
جاده باریک است!
ماه را می خواهم برای نور
راه تاریک است!
تو را می خواهم برای نظافت
تعطیلات نزدیک است!

*******

شنیدم تو 3 ساعت 3 کیلو لاغر کردی
ای ناقلا ! دماغتو عمل کردی !؟

*******

اگر الان 5 بار جلوی آینه بگی "من احمق هستم"
عکس کسی رو که دوست داری توی آینه می بینی

*******

یه توپ دارم قلقلیه
موهای سرم فرفریه
پیام جدید نداشتم
سرت کلاه گذاشتم

*******

یه ضرب المثل افریقایی می گه : یرخ یلیخ وت
یعنی تو خیلی برام عزیزی
جالب اینکه اگر از آخر به اول هم بخونی همین معنی رو میده

*******

عزیزم خیلی دوست دارم
خیلی وقته که ندیدمت
بزرگترین آرزوم اینه که باز هم بیام جلوی قفست بهت غذا بدم
میمون خوشگلم

*******

می دونی شباهت تو با گل چیه؟
هر دو تون عشقین با این تفاوت که گل عشق زنبور عسله ولی تو عشق مگس

*******

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه نیست شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ق.ظ

خییلی جالب بودن.بعییییییییده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد